.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد بودجه 310 میلیاردی برای مازندران

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: امسال 310 میلیارد تومان اعتبار برای مازندران از سوی دولت به مجلس پیشنهاد شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ولی‌الله فرزانه عصر امروز در همایش تجلیل از شوراهای بخش مرکزی این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان داشت: معتقدم هر چه که امروز داریم به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

فرزانه تصریح کرد: دشمنان نظام می‌خواهند از دو عامل مهم تداوم و استمرار انقلاب یعنی اصل ولایت فقیه و مردم انتقام بگیرند.

فرزانه افزود: تا حدودی در تحقق خواسته‌های رهبری گام برداشتیم ولی خوب تبیین نشدیم که جهاد اقتصادی به ملزوماتی نیازمند است و مهم‌ترین آن تعامل مناسب در بین دستگاه‌ها و کارگزاران است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران حرف‌های پراکنده از سوی مسئولان کشور را یکی از عوامل مهم گرانی امروز برشمرد و تصریح کرد: جنگ اقتصادی به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی است که رهبری در قالب شعار سال آن را به ما هشدار داد ولی ما چقدر توانستیم در اجرای منویات ایشان گام برداریم.

فرزانه ادامه داد: وقتی رهبر حکم جهاد اقتصادی را صادر می‌کند یک حکم از سوی ولی فقیه و مرجعیت است و این یعنی نباید حتی یک متر زمین خالی در روستاها بدون استفاده باشد و این ساز و کار جهاد اقتصادی واقعی است.

فرزانه در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مشکلات کشاورزی استان تصریح کرد: جهاد کشاورزی مازندران باید همت بیشتری برای رفع مشکلات این بخش داشته باشد و مطمئنا اگر فریاد ائمه جمعه و برخی از مسئولان نبود همین مقدار کود نیز در اختیار کشاورزان قرار نمی‌گرفت.

وی اذعان داشت: با توجه به گرانی مایحتاج کشاورزی و همچنین گرانی نرخ کارگر باید مسئولان سازمان کشاورزی بر اساس قیمت‌ها و دیگر هزینه‌ها قیمت تمام شده برنج را اعلام کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران یکی از افتخارات نظام را دسترسی آسان مردم به مسئولان عنوان کرد و گفت: این موضوع باعث انتقال مشکلات اقشار مختلف مردم می‌شود و مسئولان نیز درصدد رفع مشکلات بهتر گام خواهند برداشت.

فرزانه یکی از اقدامات خوب دولت نهم و دهم را برنامه‌ریزی از پایین به بالا دانست و افزود: این مهم در سند برنامه پنجم توسعه آمده است که توسط دولت لایحه آن باید تنظیم شود.

وی اضافه کرد: این یعنی کوچک‌ترین مشکل در بخش‌هایی همچون کشاورزی، صنعت و واحدهای اقتصادی به بالاترین مقام کشور می‌رسد تا برطرف شود.

این مسئول درباره مشکلاتی که در اجرای طرح هادی در گذشته وجود داشت، ابراز داشت: طرح هادی به صورت محلی در سطح شهرستان تصمیم‌سازی می‌شود که هم اکنون یک سال از اجرای این قانون گذشته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با تقدیر از زحمات  و فعالیت های چشمگیر احمد ناطق نوری نماینده چندین ساله مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایشان در طول خدمت خود ارتباط مسئولان با وزرا را به خوبی برقرار می‌کرد و مازندران از وجود ایشان خیلی بهره‌مند شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه اعتبارات به شکل‌های مختلف به کشور تزریق می‌شود، اظهار داشت: یکی از این اعتبارات به صورت نظام‌مند است که سالانه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ابلاغ می‌شود که امسال 310 میلیارد تومان اعتبار برای مازندران از سوی دولت به مجلس پیشنهاد شده است که امیدواریم مورد تایید قرار گیرد.

فرزانه درباره کار در روستاها از سوی شوراها و دهیاران تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبری، مسابقه برای عمران و آبادانی روستاها بین شوراها و دهیاران برقرار شد.

وی گله‌مندی مردم  مازندران درباره عدم توسعه شهری را به جا دانست و گفت: طرح هادی، جامع و تفصیلی تهیه می‌شود ولی اجرایی نمی‌شود و باید رویکردها با حفظ توسعه روستایی متعادل شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران در پایان با بیان اینکه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به فرموده رهبر معظم انقلاب باید از برنج داخلی به عنوان یک کالای ایرانی حمایت شود، یادآور شد: کارگروه برنج و چای در کشور شکل گرفته است تا بتوان از دو محصول مهم کشاورزی در دو استان شمال کشور حمایت کافی به عمل آید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.